środa, 21 sierpnia 2013

Trójkątnie c.d.

Witam po dłuższej przerwie :) Mój wyjazd trwał jednak dłużej niż pierwotnie zakładałam, stąd te pustki. Przez to przeoczyłam wyzwanie w Kreatywnym Kufrze "paleta barw". Może nie tyle przeoczyłam, co nie udało mi się na czas opublikować pracy :( Zdarza się, następnym razem będę pilniejsza  ;)

Mimo wszystko pokażę co przygotowałam :) 
Są to dwustronne kolczyki trójkąty: 
Tak prezentuje się przód:
 

A tak tył:

A tutaj obie strony ;)

W międzyczasie przygotowałam jeszcze jedną parę kolczyków trójkątów. Jakiś czas temu zakupiłam Toho 11/0 w odcieniu Dandelion, ale nie miałam do końca pomysłu jak je dobrze wykorzystać. Z myślą o słonku dodałam dynię i powstały takie kolczyki ;)



Czy u was też w końcu spadło trochę deszczyku?

4 komentarze:

  1. Deszcz spadł i wcale się z tego nie cieszę...fajne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolczyki! Cudny kształt i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne w formie i kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się bardzo. Mają świetny kształt. Kolorystyka pierwszych bardziej przypadła mi do gustu, ale drugie świetnie się nadają na lato i ciepłą jesień. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń