środa, 27 sierpnia 2014

Kwiatowe kolczyki

Pogoda się trochę na nas obraziła, ale to nie znaczy, że kwiatów nie możemy podziwiać. Dzięki Weronice oraz najnowszemu nr Beading Polska można wykonać kwiatowe kolczyki lub inne dodatki biżuteryjne. 
Ja skorzystałam z porad Weroniki i tak powstały moje kwiatowe kolczyki. Dodałam do nich środek, bo tak jakoś pusto mi się wydawało. 

Wykorzystałam do nich TR 15/0 bronze, FP 3mm dark bronze oraz Rose Petals matte metalic flax 8x7 mm. 


 Myślę, że mogą stanowić uzupełnienie do tej bransoletki:


4 komentarze:

  1. Fajny komplecik powstał, a przekładka bransoletki bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te kwiatowe kolczyki w Twoim wykonaniu. Ja też jakiś czas temu zakupiłam Rose Petals ale ciągle czekają na moją wenę.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię koralikowe kwiatki, a już w ogóle w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń